Nytt hår

Hm tja, nu tog jag för lång tid på mig att logga in, så nu har jag glömt något viktigt jag skulle skriva.
Blonderingen igår blev relativt schysst, jag lyckas dock inte få bort all gul färg längre. Har precis silvershampoonerat min hårförlängning, vilket blev ett dåligt resultat, men jag tänker limma fast det ändå. Ska bara låta det torka klart först. Sen Måste jag göra något vettigt. Men det vet vi alla hur bra jag är på att göra.

Jag är i vanlig ordning nervös inför lördag. Chai spelar musik på Bo´s och jag har bestämt mig för att kila iväg på fest hemma hos daniel och senare dyka upp på Bo's. Alkohåål.

UFF! tråkigt. Jag återkommer.

----
13:46

JAG ÄR SNYGG IGEN! (Världens mest fjolliga blogg har nu uppstått!) Hårförlängningen blev perfekt! För att göra mig själv ännu mer stoltare kan jag ju tala om att en hårförlängning i mitt hår aldrig någonsin har blivit så bra och gett ett så äkta resultat. Fan vad bra jag är! I samma veva blev jag nöjd med hela mig själv. Min smygträning här hemma har gett resultat också.. platt och snygg mage. Trots att jag har tryckt i mig choklad på senaste.
Nu vill jag bara gå ut och visa mitt hår för människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback