bakning

Igår bakade jag mina första cupcakes och de blev goda, men såg ju ganska tråkiga ut. :P Jag får helt enkelt jobba på det. Vad jag behöver är ju roliga grejer som kan liva upp dem lite, vilket jag inte har råd med just nu.

Men här är de! Muffins med citronfrosting och bär inuti i en del av dem. Blåbär på toppen som syns.

image25

Jag känner mig konstig inombords, varken glad eller ledsen. Känner mig tråkig och rastlös kanske? Kanske skulle ta och göra om mitt hår idag med några bitar hårförlängning. Har ju hittat en jättekonstig typ av metod för att sy fast hår som jag kan göra på mig själv om det ens håller vill säga. Hela min garderob vill jag bara slänga iväg! Kanske ytterligare ett tillfälle för mig attt sälja bort lite mer med andra ord. Ska ta mig en titt igen tror jag.

Mycket kanske, borde, vill, men orkar inte.

Något som jag ska göra idag i alla fall är att redigera bilderna på em. Kan nog bli en del riktigt bra om jag får till dem som jag vill och har tänkt mig. Snabbretucherade en igår på prov och den blev skitnice! Men jag ska göra om den mer nogrant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback