ojsan. :)

Mår helt fyskiskt jätteilla. Trodde att en rejäl frukost skulle hjälpa, men icke. Vaknade av hosta inatt, så snarast är det väl dags att söka upp läkare för så här länge är det inte okej att vara sjuk. Okej, jag kan stå upp, men när min halsont har stannat kvar i över en månad är det nog dags att kolla upp det. :P

Blev kontaktad av en av mina favoritfotografer idag, bara så där.. :$ Som vill fotografera mig(!)
Människor tycker att jag är vacker igen och det känns så bra för självförtroendet.

Jag undrar om mitt illamående har att göra med att jag känner mig konstant nervös.. dels så får jag veta idag om jag får jobbet för volvo. Jag vill! Sen vet jag väl inte riktigt.. kanske resan till palestina?

Jag ska träffa sanna idag vid två och åka iväg och planera äventyr.
Haha, jag och malin var hemma hos henne igår och när malin hade gått började sanna och jag i vanlig ordning att smida planer igen.

Jag tog ur mina hårtrenser idag, vilket var lite smått knepigt på vissa ställen, men nu är det borta i alla fall. Jag funtar på om jag ska köpa helt nytt hår idag och limma fast, eller satsa på den gamla, slitna. Vore helt klart schysst att få tag på en vit hårförlängning i alla fall.  Hm, fast nu ringde jag taj mahal och vitt hår kommer in om två veckor. :[
Röv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback