Köpa sig lite

Jag skulle nog allt ha skrivit ner några rader när jag kände hur en stor gul smiley växte till liv i magen.
Blev inget jobb för volvo, men jag fick ett sms som gjorde mig glad ändå, så det kanske vankas andra jobb i framtiden ändå. ;)
Jag har köpt mig en svart kort hängselklänning, en kortkort svart skinnkjol med två vita ränder framtill och svartvitrandiga over-knees. (inte poprandiga som går vågrätt!) Hoppas bara att allt gick bra med överföringen nu. Det var ett svettigt projekt med tanke på att jag bytt bank och inte hade en aning om vad jag höll på med.

Nu har jag genomfört tre hårinflätningar med dagens inräknad. Är så trött, så trött.. Åh fy satan vad jag åt alldeles för mycket tortellini till middag. Det är skrämmande vilka mängder jag får i mig. Tryckte i mig ett helt paket som ska räcka till tre personer. Känns som att jag har fått en hinna av fettbildning runt hjärtat! haha.

ÅH bajs! Man kanske skulle skriva en önskelista på saker som skulle göra mig glad och då menar jag inte fred på jorden och sånt. Nej nej, nu snackar vi materiella saker, så ytlig som jag är! Typ ett kärleksbrev, vit hårförlängning och ja.. you name it. Allt fint.

Nu ska jag tillbringa resten av min ensamma kväll framför stylesearch, världens mest menlösa sida, men påminner så varmt om barnens Internet fast i lite nyare förpackning, samt att alla hatar varandra här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback