Digitala världen är bara skit!

Mitt huvud exploderade precis ut till en eländig huvudvärk. Jag HATAR att alla mina bästa fotografier genom tiderna är raderade. Precis nyss blev jag tillfrågad om ett band fick använda sig av en bild jag har tagit (en av mina absoluta favoritbilder) till deras kommande skivomslag. Jag fullkomligt älskar bandet och.. och.. jag blev bara så ledsen och vips så sitter jag här förstörd med min huvudvärk. Den digitala världen är bara skit!
Efter en liten stunds tänkande kom jag fram till att iochmed att jag har en tavla med just den bilden utskriven, så måste den finnas kvar, nedbränd på en cd-skiva! Förmodligen inte i tillräckligt bra upplösning, men den existerar och jag måste hitta den! Åh, varför ska det bli så här?
Det är ju en dröm sen länge att få ha tagit bilden till antingen ett riktigt skivomslag eller filmomslag.

Igår fick jag ett mail av en fotograf som vill plåta mig. Allt som oftast blir det ju aldrig någonting av det hela. Jag vill forttarande att Pavel ska plåta mig! Jävla msn. Åter igen digitala världen är bara skit!
Sen fick jag ett till mail idag av en "fotograf" som undrade vart jag är piercad och då blev det mest bara obehagligt.
Tänka sig vad en helt ny värld öppnar sig så fort man får till en bild där man ser bra ut. Alla löjliga jobb öppnar sig. Modelljobb, statistjobb, osv. Det är så löjligt, och ännu löjligare är väl att jag lever på födan av komplimangerna jag får. Skjut mig som har sjunkit så lågt.

Nej nu talar vi om något annat. Jag satt inne på helgonchatten igår och någon slängde ut en länk. På denna länk stod det om att en skatebutik på regeringsgatan ska lägga ner och alltså säljer ut ALLT.

instick: 2000 pers har redan förbeställt skivan som inte ens existerar och den kommer att säljas runt om i världen. Jag får PANIK!

NÅVÄL. Jag begav mig idag iväg till skatebutiken och hade grymt svårt att hitta rätt då jag varit dum och inte skrivit ner adressen. Blev en låång promenad, men till slut hittade jag fram. Jisses vad jag kände mig vit när jag klev in i butiken. haha. Vågade inte röra mig en meter för att jag kände alla blickar mot mig. Jag hittade coolaste skateskorna i leopardmönster och efter lite telefonsamtal med chai så lämnade jag butiken med varitt par likadana skor till oss båda för ynka 500 kr sammanlagt. Etnies!

image28
De är så fulsnygga att det inte är sant! Observera den stora stenen på tungan, haha! 250 spänn paret, var ju givet. Så chai fick ett par i present och såg så lycklig ut :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback