Blekning

Efter jobbet åkte jag och köpte mat på donken i skanstull. Det var en relativt lång kö, men en grymt rar kille bakom kassan, så jag antog att jag fick all mat jag beställt. Men väl framme på east street så såg jag att Annikas pommes frittes inte kom med. Suck. Min mage är helt fuckad och stressad, så jag gick hem så fort jag ätit upp mitt. Jag tror jag tänker mer med magen än med huvudet, eller snarare att alla mina tankar tar stryk på magen.

Köpte med mig blondering och kom hem med två paket för slingor och blev så arg! Förpackningen visade ju annat! Det gick åt två paket för att blondera min utväxt samt hårtrensarna. Snacka om att kasta pengar i sjön! Jag vet inte heller om blonderingen ens biter på hårtrensen, men jag ville ge det ett försök då jag har hört att det ska gå.

Nu ska jag alldeles strax skölja ur blekningen ur håret på mig själv och trensen, så får vi hoppas på att jag slipper kycklinggult.
Over and out för stunden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback