Att få arslet ur vagnen

Gårdagen blev en riktigt effektiv dag, så jag känner att denna dag kommer bli alldeles för slapp för mitt eget bästa.
Igår tvättade jag kläder mellan 12-17, städade och skrev flertalet personliga brev och langade iväg tillsammans med cv hit och dit. Nu är jag mest bara mån om att få jobb för att komma hemifrån. Pengarna känns som ett plus.
Tragiskt, jag vet.
Idag ska jag hämta ut nya piller och hoppas förjävla hårt på att jag fortfarande har något kvar att skriva ut, så att jag slipper åka iväg idag och få ett nytt recept. Men för att vara helt ärlig så börjar jag känna att jag likagärna kan lägga av helt, altenativt gå tillbaka till de gamla.
Sen ska jag även möta upp någon som ska köpa tyg av mig. Blah.

Idag skulle jag vilja sy, men jag tror inte att tiden räcker till riktigt nu när jag inte får arslet ur vagnen.
Saken blir inte bättre av att gå runt och sucka för sig själv och undra vad som är fel.


Här är nya kjolen och over-knees.
Fullkomligt älskar kjolen!

image26

Dags för en makeover från morgonvaken till värsta spettan! Om jag lyckas förflytta mig från datorn förstår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback