Julafton

Julafton blev helt okej. Fick väl aldrig riktigt någon julstämning kanske, men sällskapet var bra. Både Jonte och Natalie fick för sig att dyka upp i huddinge. Bästa julbordet någonsin tror jag. Det bestod av ett helt vanligt hederligt julbord av dödade djur, samt lika mycket mat i vegansk form då både J och N är veganer. Oerhört intressant blandning av mat.



Det ser helt efterblivet ut med handskarna mitt i smeten! Handskarna som jag förövrigt fick i julklapp av Danne!
Sen fick jag även en Sodastream med diverse olika märkliga smaker av mina föräldrar. Chai gav mig Bamseboxen och varma tofflor. Fett spex med Bamse! Jag har alltid varit galet kär i Bamse.
Nu kan jag inte slita fingrarna från att tillverka märkliga drycker med bubbel i!

Sen var jag nog bäst och snällast vad det gäller julklappar i år. Mamma fick en massa dyra doftljus, pekka en film som straff, tobbis 200 kr i presentkort på systembolaget (han är 19 och ett halvt), elias fick ballaste "gosedjuret" någonsin. En bömb! Bomberman-bomb som ger ifrån sig ett explosionsartat ljud när man kastar den på någon. Matilda strumpbyxor och ett sjukt snyggt armband i leopardmönster. Chai fick ett handgjort presentkort med 3000 riksdaler att fortsätta sitt tatuerande med.
Jag är så snäll :>

Nu har chai vaknat så här vid ett-snåret, så nu är det dags att äta frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback