Lördag

Vill man ha någonting gjort så får man göra det själv.

Jag är grinig över att mina nya märkesbrallor från tyskland redan har töjt ut sig för mycket. Satans jävla knepiga storlekar. Jag kan ärligt erkänna att jag inte är haj på byxstorlekar och särskilt inte när det står sifror mellan 2-5 i dem. Killen i affären tyckte att jag skulle köra på storlek 5, men vafan. Det slog mig att sifrorna måste ha något med det kända size zero som läses överallt. Jag kan omöjigen ha fem storlekar över det.
Jag provade ett par i mindre storlek som satt snortight och nu när jag kom hem i det kalla klimatet så satt de genast inte lika tight. Jävlar vad jag sväller när det är svettigt ute. hah.

Jag kom ut igår och JESUS vad mycket fulla människor det var på tunnelbanan. Jag såg även en kvinna i världens minsta klänning som var så kort att röven syntes, och det var tamejfan inte särskilt varmt ute igår kväll.
Det blev till att trilla in på anchor för att dricka öl med männen. Jag har aldrig varit där tidigare och var inte så imponerad då det var helt omöjligt att prata med någon oavsett om man gormade rakt in i örat på någon. Varför så hög musik?!
Jag och chai drack mohitos hela kvällen för att vi saknat dem så mycket sen tyskland. Sen insåg jag att ena tjejtoan var GALET trång, så där så att man knappt fick plats med benen när man satt ner.
Whatever. Kvällen var väl sådär. Grymt full blev jag och jag minns inte riktigt resan hem.

Idag mår jag nog inte som jag förtjänar och kan faktiskt utan problem röra mig ut idag. Nu står jag i valet att aningen åka och äta middag med chai och hans pappa eller äta middag med mina syskon.
Jag vet inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback