Ensam

Men vafaan! Jag blir ju inte klok på det här med att göra om sin blogg. Vilken jävla idiot verkar ju klara av det, men inte jag. Kunde tjugo gånger mer om koder och liknande när jag vara 13 år, nu hajar jag ingenting. Lyckades ändra färger samt banner, men den passade inte till storlek, så jag gav upp.

Jag känner mig ensam och saknar chai. Känner mig inte det minsta lugn - somnade med hjärtklappning och vaknade FÖR tidigt med hjärtklappning. Har absolut ingen matlust. Middag igår blev pitabröd och hummus, vilket gav mig ett litet lyckorus av glada minnen från resan till Palestina. Käkade nyligen mitt första riktiga mål mat idag. Makaroner och köttfärsås som jag turligt nog fann i frysen. Jag vill inte göra det här ensam.

Ikväll ska jag träffa vänner för första gången på evigheter. Hem till Hannahs nya lägenhet på inflyttningsfest. Rykten säger att bra människor dyker upp, men jag vet inte hur väl man kan lita på facebook. Jag ska dricka mycket gott som jag köpte igår. Jag fasar dock redan för resan hem, dvs nattbuss, vilket jag har lyckats undvika i två år. Det kan ju bara gå åt helvete.

Jag funderar på att göra mig själv iordning för kvällen redan nu.
På tal om det så har jag upptäckt ett i-landsproblem. HUR kletar man på smink snyggt när man bär glasögon och måste ta av sig dem under uförandet av sminkpåtagning? Jag ser ju ingenting!

-----------------
18:21

Det är totalt värdelöst att vara ledig och jag funderar starkt på att söka helgjobb.



Nu börjar det blir dags att städa undan så att man i alla fall kommer fram till sängen inatt. Sen ska jag väl hitta några vettiga kläder att dra på mig och sådär.

Kommentarer
Postat av: Thess

Hej! ursäkta om jag bara barkar in här helt främmande o allt, men jag sprang förbi din sida på helgon av någon anledning.

Andras bloggar är alltid intressanta, konstigt att man tycker det är såååå spännande att titta in i ngn annans liv, speciellt ngn man inte känner.



fö. vill jag bara tillägga att jag själv inte heller förstår ett dugg av bloggdesign och jag umgås mer med folk över nätet än ngt annat nuförtiden, så du är inte ensam:)

2008-08-31 @ 20:50:21
URL: http://vthessv.livejournal.com
Postat av: Sara

Ska vi kanske starta ett gäng på fejan "vi-som-inte-förstår-ett-skit-om-blogg-design"!?

2008-08-31 @ 22:26:50
URL: http://lushe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback