080808

Haha, så underhållande att somliga orkar läsa min blogg och rätta mina stavfel genom att lämna anonyma kommentarer. Jag är dålig på svenska samt att stava, så spar på ditt liv. :)

Idag är dagen då vi alla stockholmare ska supa ihjäl oss på stureplan för att visa att vi är så jävla speciella. Själv sitter jag ensam hemma och känner mig som de uppiffade tanterna på kvartérskrogen som fortfarande väntar på att den rätta ska kliva in och förgylla livet. Jag har gjort mig iordning från topp till tå i princip och har inte ens korkat upp en öl.
Jag får skylla mig själv till 100%. Vill ut och dricka öl och träffa människor, men nobbar de förslag jag får. Dels för att jag är rädd att jag ska få ett snedslag och gråta ut min trötthet som en vattenkran med en öl i handen. Känns och andra sidan som att jag skulle behöva lätta lite på trycket.
Jag vill umgås med nya människor som finner mig intressant, eller sådana som åtminstone jag tycker verkar intressanta. Nya ansikten, eller bekanta ansikten. Men nu väntar jag nog på ett samtal från chai då jag blev inbjuden av Stors till herrkvällen på krogen som inte alls visade sig vara en herrkväll. Förvirrande, och det får mig att känna att jag bara tränger på.

Man kanske helt seriöst skulle dra mot stureplan och hoppas på att någon arbetskamrat befinner sig på plats.




Yes bild från.. nyss i brist på annat. Kvällens outfit vankar min nyinköpta svarta tröja, skinnjackan i rött och svart, tighta jeans (!) och kvinnoskor. Kan jag misslyckas? - HELL NO! Ingen mer självömkan här ikväll inte.
Det är fortfarande inte jag som är svinet i sagan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback