Rosa hår och sushi

Wöuu, folk läser min blogg såg jag nyss i statistiken.

Jag var uppe innan väckarklockan drog igång imorse så jag hann med en hel del. Tvätta håret (vilket är det värsta som finns med hårförlängning och sönderblekt hår) diska, bädda sängen, vika kläder och äta frukost för att sedan möta upp Em i skanstull. Jag klarar ju av att ta hand om hushållet och hålla lägenheten ren för fan! Heja JP!
Em och jag drog in till taj mahal för att köpa rosa löshår till henne. Själv fick jag syn på en likadan borste som jag hade när jag gick i sexan och fick värsta flash backs. En sån där ihopvikbar med spegel och denna i knallgult och svart. Perfekt att ha i väskan.
Vi åkte tillbaka till skanstull och käkade sushi. Sushigubben var så rar och lät mig slippa den äckliga räkbiten och bytte ut den mot avocado! Skönt att slippa det förbannade monstret på talriken! Vi köpte även med oss bakverk som vi släpade hem till mig och käkade upp tillsammans med lite flädersaft. Mumma!
Jag satte fast lite bitar av hårförlängning i håret på Em innan det var hög tid för henne att dra iväg och träna. Jag vill också bli lika hurtig och ha sån vältränad lyxförpackning till kropp!

Nu har jag min första lediga eftermiddag och kväll för mig själv på hela veckan. Vet fortfarande inte om jag orkar åka iväg till DR och dessutom så tappade jag hela min bussremsa på väg in till stan idag. :(
Annars bangar jag ju inte att bli besökt av någon ikväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback