Puls

Frou frou har räddat min månad.. helt klart.  Fick ett åtefterfall efter två år. Lyssna och njut om du har missat!
Sov helt värdelöst inatt, dels för att jag knappt kunde somna igår och dels för obehagliga drömmar igen. Har inte lust att göra någonting idag över huvudtaget.

Tanken slog mig att jag har stört mig länge på att jag mer än 50 % av alla gånger börjar ett inlägg med "jag". Kanske är det mitt gömda ego som talar? Eller kanske för att det är min blogg. Jag, jag, mig, mig, jag, jag!

Jag undrar om jag skulle bli lyckligare av en onyttig frukost som tex resterna av efterrätten igår. Blåbär/hallonpaj med vaniljsås. Eller så är det kanske lite väl.
Känner mig bara jättenervös och stressad.. med magont och en puls som slår för fort.

----------
12:37

Jag har fått tre svar på min annons angående barnpassning, MEN.. jag kan inte läsa svaren än.

Jo nu kan jag. Betalningen på 45 kr gick snabbare än så.
Shit, folk vill att jag (trots att jag ser skräckinjagande ut på min bild) vaktar deras ungar på ett år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback