kött

I söndags var jag så långt bort som till bålsta och lekte med Pierre och Nattis. Skönt att komma iväg och hitta på saker på söndagar - något jag borde göra till en vana.

Den här veckan då chai reser bort ska jag se som en vecka att styra upp allt. Om jag nu lyckas få tag på människorna vill säga. Jag ska dels åka till enköping och bo hos Pierre och nattis någon natt. :)


Här är en bild från i söndags som Pierre tog. Titta jag har tuttar!

image33

I måndags åkte jag in till stan för att köpa hår med en kund. Hittade även matilda plus en kompis av en slump, som jag spatserade runt på stan med ett tag. Lite för unga för att umgås med kanske, men nog drar de till sig uppmärksamhet på stan alltid. Sepe-tanten var på matilda och hennes polare vilket gjorde mig arg. Hon som skrikit i en tunnelbanevagn att jag är djävulens avkomma. Fick hota henne lite smått för att hon skulle lämna dem ifred.

Igår käkade jag och chai svingod sushi - lyx och gick sedan hem och hade filmkväll och åt onyttigt.

Idag ska jobbet ut och äta middag tillsammans, vilket förmodligen kommer bli skittrevligt. Men jag har helt ärligt tappat all min lust att hitta på något socialt. Jag skulle behöva vara helt ensam i ett par dagar och bara komma underfund om.. tja, jag vet inte vad egentligen.
Jag verkar rasa i vikt, trots att jag äter ordentligt och mycket samt en del onyttigt på kvällarna, vilket åtminstone borde göra att jag håller vikten. Börjar knata in på högstadievikten igen. Kan stress påverka vikten så?


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag har hittat din blogg, woho! Den där bilden är fantastiskt fin! Blir helt lycklig :D Kolla på facebook på min presentationsbild, satt och pillade lite igår, det var på tiden.

2008-04-19 @ 21:33:53
URL: http://lushe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback