Fulleruller

Det var så sjukt trevligt igår och jag drack helt klart fyra öl för mycket. Var ute på middag med jobbet och kände mig riktigt glad över att ha blivit bjuden, trots att jag bara är behovare. Jag och nora beställde vegetariska rätter (jag förvånar mig själv) och blev serverade barnportioner i jämföresle med vad de andra fick. Jag har nog aldrig varit med om något liknande, men vi fick en portion till som var bra mycket större, efter lite klagomål.
Spelade biljard för första gången i mitt liv, tror jag och jag vann! hah.
Lite senare blev det bowling, vilket måste vara bland det roligaste som finns. Jag förstår inte riktigt vad som är så roligt med det hela, men jag kan inte vara på dåligt humör när jag drar på mig fula bowlingskor och drämmer iväg mitt klot. Ren lycka, I guess.
Jag blev erbjuden massvis med jobb när oscar ska resa bort. Hela tre veckor med start i slutet av månaden! Perfekt med stålar inför sommaren!

Idag är jag stört trött och förmodligen lite bakfull. Morgonen började inte så fantastiskt, så jag ville helst bara dra på mig kläderna och sticka iväg ett tag, men insåg snart att min kropp inte var med på refrängen.

Ska städa lägenheten med start senast klockan 12.00. Det rantar ju in en kund här i eftermiddag och jag vet inte ens om jag har en hel stol kvar då båda blev pajade. Helt klart en sak att ta tag i snarast - införskaffa en enkel stol som går att peta in i källarutrymmet efter användning.
Jag vill ligga i sängen och pilla mig i naveln hela dagen!

-----------------
20:00

Jävla horvärld/vardag/dag - whatever! Jag är så trött på skiten! För enformigt. Jag vill känna mig uppskattad!
Fuck the world!
Som vi så fint skulle ha sagt.
Jag har bakat bröd så nu ska jag fan kasta in det i ugnen också. Nej jag är inte sur, jag är fittarg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback