Fredag?

Idag var det tugnt att jobba för att vara ärlig. Känner mig trött och riktigt skabbig. Trots att jag steg upp så pass tidigt att jag hann ta en dusch och kleta på lite smink. Sällan jag orkar ta itu med sådant.
Jag satt och funderade på saker som varför inte fler går med barn i barnsele, eller ännu bättre - strypkoppel! Sele gör dem bara ännu starkare. Fan, sådana har jag inte sett sen åttiotalet, som jag inte alls minns!

Jag vill klippa håret och göra något nytt - igen. CP.

Jag ska jobba måndag och tisdag, men jag hoppas att jag hinner med enköping ändå någon gång. :/ Börjar nästan kännas som att jag kommer att dra in lite stålar.

Det här fick jag verkligen inte ut någonting av, så nu ska jag fräscha till mig lite i brist på annat att göra.
Det känns inte som fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback