En eevigheeet

Jag lyckades klacka om mina skor igår efter lite förvirring då alla envisades med att ta runt 150 spänn! Det är ju sjukt mycket.. så där så att det känns som att man lika gärna kan köpa sig ett par nya skor. Hittade slutligen en skomakare som tog 95 spänn, så det fick gå.
Jag gjorde mig "snabbt" iordning och tog mig till slussen för att möta upp Robert för en fotosession. Yeah! Kallt som satan var det och han är ju lika pantad som jag!  (Flåt!) :D Det blåste en del också, vilket fick mig att känna mig som carola - "en eeevigheeet!". Hur som helst hade jag en väldigt underhållande eftermiddag!

Okej, lite noob att printa en bild från helgon, men här är en bild från igår minsann.

image31

Sen köpte jag mig en kaffe och promenerade mot east street för att värma mina frusna fingrar. Chai fick sluta tidigare, så vi gick in på bolagret och köpte en dörrmatta i leopard, haha. Äntligen en riktig dörrmatta!
Hem och chilla innan vi drog till donken och mötte upp rosanna, anka och KG för att käka feting med mat. Jullan och Smurf hakade också på mot Debaser - medis. Det vankades som sagt Tiger Army. Jag kände direkt obehag av alla människor och fick grymt ont i magen. Fick höra av de andra att jäger är bra för magont, så det reulterade till att jag blev lite full. Hrrmf.
Riktigt bra spelning i jämförelse med förra året! Sunkigt ljud, men bandet verkade glada. Åh! Sångaren ser exakt ut som Fadi från Palestina! Haha, jätteroligt! Helt nersölad i öl blev jag också, hela håret, i skorna, jätteblöta brallor osv.

Inatt hade jag världens pissigaste dröm och vaknade tidigt på morgonen utan att kunna somna om ordentligt. Bakfull och jätterolig. Har fortfarande ont i mitt stackars hjärta.
Imorse blev det raggardusch så jag sprayade ner hela håret med balsamspray för att förhoppningsvis lyckas få bort all ölstank.

Bästa idag är att det finns en stor chans till heltidsjobb från och med hösten!! På förskolan!! Håll tummarna för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback