Träna!

Känns otroligt bra att sitta och längta efter att få komma iväg och träna. Det är absolut första gången i mitt liv som jag verkligen längtar efter något sådant! Tidigare har jag gjort allt för att slippa gymnastiklektioner i skolan och sånt. Sen har jag visserligen dansat en gång i veckan i ett års tid, så jag har ju i alla fall varit igång.
Och det bästa med idag är att jag ska träna två pass! :D 11.45 är det KI-balans, så jag kan stretcha ut kroppen från passet igår. Sen typ 18.30 är det ett bas-pass som jag ska gå på. Där emellan har jag tvättid. :(
Känns som att allt kretsar kring hur jag ska hinna med att träna varje dag. Känns som att min hjärna har omvandlats till en stor muskel som bara vill träna. :/

Betalade nyss en peruk, och det får bli det sista jag köper nu, trots att jag fick 1000 spänn av markus för jobbet på mässan. Jag kan inte spendera på annat än mat och annat till hushållet förrän jag har jobb. Känns lite tugnt.

Nu ska jag sortera tvätt och få i mig något att äta. Gotti!

14:19
Jag blir så arg, och framför allt inser jag att jag börjar bli gammal och gaggig när jag är arg över att någon är så respektlös att denne har dragit över på min tvättid! Jag har tid från 13.00 idag fram till 17-18 nån gång. Visst att det är okej att den som har tiden innan kan torka klart sina kläder när jag slänger in min första tvätt i tvättmaskinen, men då förväntar jag mig att det är färdigt tills jag kommer ner igen för att hänga upp min tvätt.
   Jag gick ner strax efter 14.00 och då var fortfarande torktumlaren och torkskåpen igång! Fick lägga min blöta tvätt i en balja och slänga in ny tvätt i maskinerna. Är alla kläder kvar när jag kommer ner vet jag inte vad jag gör! Folk verkar uppenbarligen rädda för mig redan som det är, så jag kanske ska ta en pling på dörren till mamman som tvättar kläder och då är hon dödens! ;D
Och varför ska det ske just idag när jag har ont om tid?! KUKEN!

14:53
Jag mår skitkasst! Alla jävla satans biljetter till Muse är slutsålda! JÄVLA FITT-MTV! Jag förtjänade en plats i publiken! =´( Det skulle vara fjärde gången jag såg dem! Jag åkte till roskilde bara för att få se dem! BAAAH!
Bara för att de har blivit nykända via MTV så ska alla jävla småglin dit!
Och alla jävla horor som sa "vad är det för skit du lyssnar på" och nu det senaste året har börjat lyssna på dem vill jag skjuta av.

21:26
Jisses vad hurtig jag är! Passet på kvällen tog ut mig helt. Jag var så trött och svettig! Nu var det med män för en gångs skull, det är ju alltid bara tanter med på lektionerna. Fick min efterlängtade bastu, och jag gör succe i den där bastun. Denna gång fick jag beröm för mitt hår av alla damer där inne. :P
Sen följde Em med mig hem och fick en piercing till sitt öra, samt en hängselklänning som jag köpt som var helt fel storlek för mig. Vi bestämde oss även för ett pass inför morgondagen klockan 12.00. Det är så förbannat roligt! :D Jag längtar hela tiden!
Käkade tortellini till middag och nu känner jag mig allmänt svullen och äcklig. Skickade även iväg bilderna jag valt ut från senaste fotosessionen, så att jag får dem redigerade och upplagda på modellbilder.
Har kikat igenom en snabbkurs i ps idag också och fått lite smaskiga tips. Är vrålsugen på att fotografera, vilket jag också ska göra imorgon! Melinda, Tobias numera ex ska stå modell. :)

Chai är på 91:an med Ronnie och Rosanna och jag hade ingen lust att gå ner till dem. Så jag ska vika tvätt istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback