JAA!

Jag har uppenbarligen slutat bry mig och jag hoppas att det inte är något dåligt.

Förövrigt vet jag inte riktigt vad som hände, men allt känns bra. Går liksom att fortsätta att andas igen utan att sätta en svart klump i halsen som bara tycks vilja stanna kvar och gräva sig ner mot bröstet. 

Jag fick reda på världens bästa nyhet idag tack vare en kille som råkade kika förbi på min press på helgon. Det finns biljetter kvar! Förmodligen har ticnet bara fittat till det och skrivit att alla biljetter varit slut, när de i själva verket inte ens hade släppts! oooh! LÖVLY! De ska spela på hovet, tydligen. Synd att det inte var circus igen. för det tyckte jag om. Nu ska jag bara ta reda på om någon vill följa med mig, eller om jag ska gå själv. :) Det kvittar nog egentligen. Jag är van.

Släpade med mig allt löshår som jag kunde hitta i huddinge, och det bestod mest av tokfärger som neonguld. Det blir ett helvete att sälja! resten av håret räcker till några enstaka dreads av varje färg. Får väl sälja dem till styckepris och lite plock sådär. Sen måste jag få em att boka in studiotid så vi kan fota mina kläder jag ska sälja. Typ ravebyxor och sånt. Usch, det skär i hjärtat för de är så fina, men jag kommer ALDRIG att använda det igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback