Fotosession med Fanny

Jag får inte tag på Fanny och jag vet inte vart jag ska möta henne. Och bara för det så ringer hon. :P
Jag har en bra bild i huvudet, som jag hoppas att jag får till nu bara. Hur som helst så ska jag vara i huddinge klockan två.
Hoppas jag blir gladare av det här i alla fall.
Chai ringde och övertalade mig att käka en tallrik gört. Det smakar bara salt, kan bero på att jag inte tänkte när jag hällde i salt, samt att äppelmoset är fritt från socker. Jag känner mig så fantastiskt vidrig idag.

Det verkar som att det blir värsta partajet här imorrn, eller snarare att det är många som var sugna på att komma hit. Hoppas bara inte jäni misstycker. Irriterande att vi inte har stolar så det räcker åt folk. Fyra stolar och en stege. :P
Och hoppas det blir bra ikväll. Jag går INTE dit om jag inte har någon att hänga med ikväll.

Fan är jag så nervös hela tiden för?!

17:10
Det blev så bra så! fanny höll på att måla naglarna när jag dök upp i huddinge, så jag trillade in i lägenheten och drack vatten så länge. :) Mysiga kittekattisar hade hon!
Jag, Fanny och hennes fästman gick sedan mot industriområdet för att hitta en snygg vägg eller liknande, och vad får jag syn på då?! Världens hetaste lilla folkabuss i knallorange. Först tänkte vi smyga oss in på området och ta lite bilder, men vi blev upptäckta av två gubbar som stenlog mot oss genom ett fönster. När vi fått kontakt med dem öppnade de fönstret och så frågade jag istället om det fanns någon möjlighet att vi fick fotografera vid bilen. Inga problem tydligen, de öppnade dessutom bilen åt oss så att vi skulle få kunna fota inuti bilen! Har aldrig varit med om trevligare gubbar! :D
Hela sessionen gick snabbt, men jag kände mig nöjd över bilen som matchade henns outfit stenhårt!

image12

Coolt värre!
Nu ska jag göra mig iordning igen, byta till kjol eller något, för byxorna jag har på mig nu sitter på tok för slappt. De satt ju tight förut. :/
Sen förbi chai som blir gaddad.. igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback