Fotosession blev av idag

Haha, ingenting gick som planerat igår!  Jag mådde för dåligt för att träna, men bestämde mig för att åka och fotografera i alla fall. När em och jag kom till studion fick vi inte blixtarna att synka med kameran, efter en stunds funderande tänkte jag som en blondin inte skulle komma på. Kolla batterierna. De var stulna. Jävla as. :P Förmodligen var det väl någon som tänkte, åh, batterierna till min mp3 är slut, så jag tar de som behövs till blixtarna. Idiot! Plus att vi mer eller mindre blev utkastade från skolan när em gick iväg för att fråga efter nya batterier. Skolan hade studiedag.
Sen var det mystorsdag och mcdonaldstorsdag med chai. ;) Vi hade ingen lyckad filmkväll. Började på en zombierulle som visade sig vara helkass! Sen somnade jag till nästa film på tv bara för att det var för mycket militärer, pang pang, tråkigt filmat och klippt.

Vaknade ändå outvilad på något sätt, vaknade till och från hela natten. Fick nog strax innan nio på morgonen, så jag steg upp och gjorde mig i ordning. Mötte em vid gullmars klockan halv elva på förmiddagen. Vi åkte till studion och fick nog ihop riktigt bra bilder. :D Fotade henne i både min lila peruk och den svarta. Jag kan ju inte använda dem själv just nu. :P Tvingade även henne att fota mig i min röda vitprickiga klänning

TADAAA:

image10

Nu håller jag på att ladda om batteriet till kameran för att lite senare kila vidare till east street tatto för att fotografera när chai blir gaddad. Sen måste jag även panikinhandla en födelsedagspresent åt chais systerson som fyller år imorgon. :P Han kom på nu i eftermiddags att han inte köpt något än.
Vad fasen köper man åt en unge som verkar ha alla leksaker i hela världen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback