cp-dröm

jag drömde att chai och jag åkte till Vegas, eller något liknande för att gå på någon piercing/tatueringsfest. Av någon anledning kunde jag perfekt engelska? Keh. Chai tyckte att jag hängde efter som en svans, och sa att jag skulle lämna honom ifred och underhålla mig själv. Sen blev jag lämnad ensam för två stortuttade, tatuerade tjejer och hade ingenstans att ta vägen. Men som tur var tyckte alla om den blonda svenska tjejen, dvs jag, så alla tog hand om mig. Fick sova hos en kille och hans flickvän som jag träffade där. Tog diverse droger för att dämpa min ångest under kvällen. Nästa morgon försökte chai nå mig via telefon och jag var bara förbannad. Han skyllde på alkoholen och att han inte riktigt mindes vad som hade hänt.
Jag tyckte inte att det var okej att lämna sin flickvän ensam med främlingar i en helt främmande stad där jag likagärna kunde ha blivit våldtagen och styckad. Jag talade ändå om vilken adress jag befann mig på och han kom dit. Jisses vad alla amerikaner från kvällen innan var förbannad på honom. Ingen ville veta av otrohet.
Vi gick iväg, promenerade och pratade, själv ville jag bara åka tillbaka till sverige, packa ihop allt i lägenheten och bara dra. av någon anledning tyckte chai att det passade sig att kila in i en berömd piercingstudio och hälsa på en man som också var med på festen. Han frågade om det fanns möjlighet att han kunde få gästarbeta någon gång framöver, men blev rånekad pga av allt som hade hänt. Däremot blev jag erbjuden jobb, inte som piercare men att hjälpa till med receptionsjobb och dyl? Jag skulle inte ha någonting kvar i sverige att hämta. ingen bostad, inget jobb och ingen fästman längre, så tanken var lockande. Plus att jag skulle få en fin lägenhet centralt i staden betalat.

Vad ska man säga?  Kändes galet verkligt.

Gjorde klart ronnies dreads, ska bara ånga dem. Plus att jag har påbörjat cillans hår. Det här verkar bli min framtid igen för ett tag. Fick inte jobbet som retuscherare, det hade kommit in någon svinduktig på slutet. De sa att de skulle behålla mina uppgifter och kalla i min om de behövde fler i framtiden, men det var nog bara som plåster på såren.
Jag orkade inte gräva ner mig i alla fall, räcker med mina komplex som det är. Känner mig fetare och fetare. och idag känner mig för att döda fikus kompis; kompis

Igår fick jag hälsa på ems kissekatter. De var jättesmå och hängde efter varandra hela tiden. Ville äta upp dem, men det hade inte varit så bra kanske. Laddade över alla bilder från sessionen som jag tog. Datorn här hemma klarar inte av att ta emot fler bilder nu verkar det som.

Det värsta med dagen är att förbereda middag som jag inte ens vill ha!

16:40
Nu har jag ringt och beställt nya linser. Hej då 2000 spänn som jag inte har. Får sån ångest när jag vet hur mycket gratisarbeten jag pysslar med som jag har gått miste om många hundralappar, och över tusenlappen. Ännu värre var det att kasta 79 spänn åt helvete på ett par strumpbyxor som jag kommer att använda en gång. Bara för att ha dem på mig när jag jobbar imorrn. Gillar inte sådana krav! KUK.

nu ska jag duscha igen, för jag känner mig äcklig.
Sen handla mat och börja tillaga. URK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback