PLÄH

Vi såg ganska ordentligt många avsnitt av lost igår. Det börjar bli riktigt konstigt nu. Och mer blir det nog ikväll skulle jag gissa.

Sov kanske sex timmar och sen varken kunde eller ville jag sova vidare, så vid nio imorse gav jag upp och steg upp ur sängen. Drömmer förjävliga drömmar. Har lite smått panikstädat lägenheten för att det kommer besök av någon som ska kolla ventilationen. Nu sitter jag mest bara och väntar, och helst vill jag väl inte vara här. Det mest störande är att inte ha en aning om vilken tid, så jag vågar knappast ställa mig i duschen då de har tillgång till nycklar till lägenheten. Hade tänkt ånga dreads idag, men det kan jag ju inte göra nu, inte förrän de har kikat klart.
Så istället ska jag få tag på en skrivare och fixa fram mitt cv i pappersform.
Oh, lyckades hitta en mailadress istället. Skönt!

Fortfarande en orolig och illamående känsla i hela kroppen.

NU ÄR JAG INAKTIV! JOBBA JOBBA.

15:20
Det gick inte alls det där. Jag kan inte släppa alla skabbiga bilder som jag har kvar i huvudet från min dröm. 
Jag vet inte om jag ska käka med de andra idag eller inte. Kanske bara korkat i och med att de ska käka från donken i skanstull. Uff, jag vet inte. Vet inte ens om jag klarar av att gå dit. 

image15

Ni tycker att det är vackert,
men det tar livet av mig. 

19:41
Jag sprang hem, låste dörren och började gråta. Det är min vardag och förblir så.
Om inte det ena suger livet ur mig så gör det andra det istället.
En annan människa gjorde mitt liv jävligt surt för en stund. Det kändes som att annika räddade mig, utan att veta om det.
Anton gick till donken och köpte med sig mat till oss. En sallad till mig. Kastade brödbitarna och dressingen åt helvete och petade i mig min sallad och kyckling och kände hela tiden ögon i nacken. Jag känner mig som en hund som gör ett nytt trick varje gång jag sätter i mig mat framför andra.
Efteråt var allt bara så jävla konstigt, och jag mådde inte bra och kände mig gråtfärdig, så jag stack.
Nu väntar jag bara på att klockan ska gå så att jag kan få åka iväg till malin och få mitt nya hår fastsytt. Kommer se skitskevt ut när det är gult och mitt hår är vitt, men jag ska fixa det med silvershampoo imorrn eller nåt.

over

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback