ingen rubrik

Kall och seg morgon. Igår kväll höll jag på att somna redan halv tio typ, men tvingade mina ögon att hålla sig öppna för att vi var mitt i en film. Vi satt och drack te, käkade morötter och sockerärtor. eeeh. haha :D

Undrar varför måtten har blivit mindre när jag äter.
Hm.. jag har 20 dreads kvar att göra till håret, så förhoppningsvis har jag hunnit göra klart allt idag, inklusive ånga och finputsning. Jag ska sätta igång med dem efter träningen klockan tolv. Chai kommer hem om 40 minuter på lunch, så jag ska fixa lunch tills dess. Sen blir det baspass i stora salen. Myycket roligare när det är större utrymme att röra sig på! Dessutom har jag lite träningsvärk efter mina två senaste pass, vilket känns bra! Då känns det som att någonting händer i alla fall.
Jag betalade resan igår, så nu blir det verkligen av, men det känns samtidigt så himla långt bort.

Fast det allra bästa just nu är att det snart är tisdag. :)

13:33
Gah! Jag blir så irriterad. Jag stressade iväg från träningen för att hinna hem, duscha och ta med kameran till east street för att fota malin när hon skulle pierca sig. Sen får jag sms av både malin och chai att de tänker börja utan mig. Kul att få veta det efteråt! Annars hade jag ju bara kunnat ta det lugnt och bastat efteråt istället för att stressa hem.

aja. Träningen var rolig, men jag har ingen lust att lägga min sista energi på att vara grinig. Så nu ska jag ta en lång varm dusch.

16:40
Jag tyckte det blev långtråkigt med håret, så jag började baka bröd istället. :P Shit vad usel jag är. Men jag vill ha gott bröd i helgen när man får äta onyttigt. :]
Ledaren på träningen idag sa att de sökte folk till receptionen på friskis och svettis, så jag snokade runt på deras hemsida och det visade sig att ansökningsdatumet redan har gått ut. RÖV.
Hittade en intressant plats till en reklambyrå också.. ansökan kändes som en uppgiftpå en medialektion. "Välj en reklam och skriv kort om vad som är bra. yada yada.". Sånt kan ju jag. Ska ut och leta efter en reklam imorgon och sen skicka iväg min ansökan. Har fortfarande inte hört något från hurry curry, trots att flera skulle prata med chefen.
hm.. jag funderar på att plocka bort helvetes massa av mina ögonbryn så att det går att få styr på dem någon gång. Utan att det alltid ska se förjävligt när man fyller i med en penna.
Det var dagens stora "aha!" och jag som trodde att låta allt vara kvar skulle vara lösningen. Nej, ikväll får chai noppa mina ögonbryn! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback