Fetaste suparhelgen

Ja oj oj, vad jag har att berätta, så jag börjar från dag ett, dvs fredag.

Fredag. Öh, ja, jag var ganska förbannad för allt gick fel, eller förbannad kanske inte var rätt ordval. Men känn igen dig i det här. Inga kläder känns rätt, Ögonskugga vägrar att lägga sig rätt, så efter en timme är du nära på att krossa badrumspegeln. Slutade med att jag tvättade bort Allt smink och började om igen. Smink är inte min grej.

Tanken var även att jag skulle förbi chai när han tatuerades, men jag var så långsam och tatueringen tog 50 minuter att få klart, så chai hann tillochmed hem. Vi chillade en stund och tog sedan taxin ner till Bo's, vilket är ett gångavstånd på 10 minuter. :P KNÖKFULLT med folk. Berodde nog på att en engelsman som såg ut som jonas gardell hade haft ett födelsedagsfirande. Jag trodde helt seriöst först att det var Gardell, men attans!
Jag och chai satte oss vid barbordet brevid baren och beställde in mat. Köttbullar med mos. Insåg att jag var ganska hungrig och att både maten och ölen smakade helt underbart! Sen skulle han in och dra igång med skivorna, så jag satt kvar och beställde in mer öl. Där satt jag med mina två öl i över en timme och bara hoppades på att någon skulle prata med mig! MEN NEJ!
När mitt sällskap kom sen så knycklade vi in oss vid kistan och stal sittplatser. Där satt två killar och förlklarade för mig att de hade tänkt prata med mig när jag satt ensam, men att jag satt där med två öl, så de antog att jag hade sällskap. BÅDA ÖLEN VAR JU MINA! Det ska jag komma ihåg nästa gång jag sitter ensam på ett hak, ALDRIG mer sitta med mer än en öl framför mig! Ena killen hette Simon och var granne till mig och chai påstod han. Det visade sig även att han var förlovad med ville ragga på en tjej som var där under kvällen. Jag blev pissförbannad.
Folk blev superfulla runt omkring, även jag och danne släppte loss med min kamera. :P

Sen tog en annan filur kontakt med mig som hette mattias (ja, jag måste skriva namn, för det är första gången ever som jag har lyckats komma ihåg namn på folk! Jag är stolt!) Han ville visst att jag skulle gå på hans spelning på torsdag, och jag tog vänligt emot flyern, som jag redan då visste att jag aldrig mer skulle titta på. :P
Han var så förbannat full att jag bara ville skratta åt hans misslyckade försök till att försöka ragga på mig. Jag undrade bara vad det var för fel på folk som öppnade ögonen och tittade på mig under kvällen. Jag hade världens fulaste dag! Och Rosanna och hennes väninna ansåg att jag bara förstörde deras chanser att få ragg.
Bästa var ändå när den sistnämda killen skulle gå vidare och frågade "jag har tagit ditt nummer va?" Haha, blockmongo.

På vägen hem gick vi i vanlig ordning tydligen förbi donken och chai tryckte i mig två cheeseburgare. När vi började gå hemåt och gick förbi biograferna via någon bakväg dök det upp två killar som utbrast "OJ, vilken söt tjej!!" Och chai tackade så mycket. haha.
Människor borde tänka högt oftare när det kommer till komplimanger. :)

LÖRDAG:
Chai och jag var lagom bakfulla och hungriga, samt att han skulle till jobbet. Det var pissväder ute och var ett typiskt Ha inget smink på dig nu-väder! :D
Vi köpte med oss kycklingrullar från greken och gick till studion och käkade upp dem. Pepsi har nog aldrig varit så gott förut! Det regnade mer och mer och mer, så jag ville inte längre gå hem. Så i studion blev jag kvar. Bytte till mig ett par svarta tighta byxor och bytte bort mina gamla svarta jeanskjol.
Sen blev vi hämtade av Chais far och fick skjuts till chais syster där vi åt kolrotslåda, eller vad det hette? Hur som haver så tror jag aldrig att jag ätit det förr, men det var supergott! Alla var så snälla och gav mig massa komplimanger för håret. :D Nu har jag ju ingenting inflätat.

Trevlig visit hur som helst, och sen åkte vi hem. Vi tog det lugnt ett tag, och sen skulle chai iväg på killkväll med killarna på Fn-tjofräset. :P Så jag hade ju försökt bjuda över lite brudar som skulle komma strax efter åtta. Men tiden bara gick och gick och jag kände mig ensam. Antog att alla dragit sig ur utan att meddela mig. Kvart i tio dök sanna, ylva och malin upp. Då blev hon glad! Jäni bangade och hörde av sig först vid typ elva. :P Jag tycker inte riktigt om när folk hör av sig så sent, det hindrar mig från att gå ut och hitta på annat när jag bara sitter och väntar.
Vi drack öl och hade riktigt tjejsnack! Supertrevligt var det! Haha, ylva ville se Date movie för att den tycker hon är asbra. Jag höll på att få ett garvanfall, men höll tillbaka. Det måste vara historiens sämsta film någonsin! Istället rekomenderade jag Team America, vilket alla tyckte lät som en bättre idé!
 
Vips så dök daniel upp med ett damsällskap. De tyckte inte att det var tillräckligt med fest hos oss dock. :P Sanna var den som stannade kvar längst och gick strax efter tre tror jag. Och bara en liten stund efter det så kom chai hem. Full som en kastrull, och det var jag också. Men jag insåg senare att det var värre för hans del.

Vi båda deckade ganska snart, men vaknade till. hm.. vi båda var för torra i munnen för att ens kunna pussas, så chai övertalade mig att hämta ett glas vatten, trots att jag knappt orkade ställa mig på benen. Hämtade vattnet och annat och när jag kom tillbaka en halv minut senare så hade han i princip deckat helt. :P Tss... i vanlig ordning då med andra ord. PLUS att han tagit min kudde som jag fick kämpa med att få tillbaka. Det går inte att få kontakt med honom när han är full och har somnat. :P

SÖNDAG
Blev en rejäl bakisdag för oss båda. Jag gick ändå upp vid 12-tiden och chai låg kvar. Jag pantade burkar och flaskor, slängde sopor och diskade och gick sedan för att handla frukost. På vägen hem insåg jag att min ring var borta. Jag fick rent ut sagt panik! Gick tillbaka till matbutiken för att fråga om de hittat min ring, så kassabiträdet kallade på sin manliga kollega och då började jag gråta. haha. Men han var så snäll och hjälpte mig att leta, tyvärr utan resultat. Men de skulle höra av sig om de hittade den. Alla damer i butiken tyckte så synd om mig! xD

Jag gick hemåt och mådde fruktansvärt dåligt, men det visade sig att den glidit av mitt finger i köket. Då blev jag arg och chocken släppte och jag började grina ännu mer. :D
Nä, nu måste jag förminska ringen snart, den har blivit för stor, dels pga mitt finger har anpassat sig efter ringen och format sig därefter.

Vi käkade en smarrig frukost med baugetter, skinka, ost, tomat och peppar och drack oboy och äppeljuice. Sen gick jag iväg för att sälja lacktoppen till Nattis. Nu har jag samlat ihop 700 kr i mitt sparkuvert. :)

Vi låg kvar i sängen resten av dagen och beställde pizza runt åtta-tiden. Chai sov mestadels av tiden. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback