52

Jag var pangparanoid igår kväll, så inget mer om det. För då sätter det igång igen.
Både jag och chai har blivit helt knäppa och stiger upp åtta på morgonen, vilket iofs känns ganska bra. Han sticker ut och tränar och jag gör iordning frukost och sånt. Chai erbjöd mig att följa med ut och gå på morgonen tillsammans med honom, så det ska jag försöka göra.
Min morgon blev till att diska och sen sätta mig ner och göra dreads. Jag blir mer och mer förbannad för varje dread jag gör, men så blir det när personen som kanske vill köpa dem irriterar mig. Så i det här fallet tänker jag Bara på pengarna! När det var dags för träning vandrade jag iväg till friskis och svettis och drog mitt kort. När det inte kom ut någon biljett trodde jag att alla platser redan gått åt, vilket var lite konstigt. Killen i kassan såg att jag hade problem och försökte komunicera med mig. Det visade sig att jag gått iväg en timme för tidigt. Klockan var halv elva och inte halv tolv. :P

Jag hade ingen lust att gå hem, så jag åkte in till taj mahal och köpte löshår. Kom även fram till att jag ska sälja mina vita dreads och göra nya, kritvita. De har börjat sälja nyansen "snow" vilket är mycket snyggare.
På tal om ingenting så fick jag syn på en människa som jag aldrig sett i riktiga livet. Sjukt smal, men snyggt, och det fick mig att fundera igen. Det är skumt att människor alltid försöker pränta in i huvudet på en att det inte är snyggt att vara smal, men samtidigt dreglar de efter tjejer som är så där smala, för att det klär dem. Men de väger ju fortfarande 50 kg, eller något kilo över på sin höjd.
Och logiken ligger.. vart?

Åkte hur som helst efter lite promenad in till skanstull igen och tränade kibalans. Riktigt bra lektion med ordentliga övningar så att man fick tja ut musklerna. Em var spårlöst försvunnen och svara inte på mina sms. Så hon ligger väl och sover än antar jag.
Käkade lite när jag kom hem för att göra någon nöjd i alla fall och inte var det mig själv.

Nu ska jag förbannat fortsätta med dreadsen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback