Telfon

Hade jag pengar skulle jag beställa skivan bara för att.
Du får den signerad också. WOW. haha. Kärlek!
Men det är nostalgi på hög nivå.

Haha, Ljung och jag var sådana jävla stalkers!

Idag ringde jag fotografen och fick efter två samtal tag på henne. Hon ville inte att man ringde, utan det är bara cv via email som gäller. :/ Nu ska jag få tag på Rolf också. Funny.

over and out

------------------
18:17

Fått tag på Rolf, så nu kan jag lämna nummer från honom när jag söker fotografrelaterade jobb. Det är bra skit. Mitt personliga brev är i princip färdigskrivet och jag känner mig nöjd. Hur sjukt många personliga brev har man inte skrivit till olika arbetsplatser egentligen? Det är så tröttsamt! Men nu flöt det på för att jag verkligen vill ha platsen!

oj, jag glömde bort mig. Gick iväg och åt middag (korv med bröd) samt ojade mig över huvudvärk. Så nu är klockan hela 19:07, inte för att det spelar någon som helst roll annat än att jag måste trycka ctrl+C och sen logga in igen och paste:a det jag skriver. För jag är förmodligen utloggad nu.

Jag är feett uttråkad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback