Syjunta

Jag har fått en present!!! GULDKJOLEN! Jag ringde mamma för att få råd om sytråd och då avslöjade hon att hon köpt guldkjolen som jag har varit så ledsen över att jag inte har haft råd med. Min guldoutfit är nu fulländad!
GO AMERICA!

Min syjunta blev av (tror det eller ej) och jag har sytt in ett leopardlinne, som blev sådär äckligt snyggt! Den ger en illusion av stora tuttar utan att bli vulgärt.
Nu har jag även listat ut hur man byter nål (jag vet jag är totalt okunnig, jag pysslade med träslöjd, okej?) Ska sy om en skinnkjol till kortkort. Men det går inte riktigt som jag vill när jag inte verkar ha hittat rätt nål.

Nu ska jag fortsätta!

-------
14:58

Jag blev nästan helt klar med kjolen, men så ringde Robb precis när jag skulle sy sista sömmen! Helvete vad längesedan vi terrade varandra via telefon. Men han räddade min ensamma dag, helt klart. Och nu har jag blivit övertalad att bli kriminell också.
Varför ska de bästa vännerna bo så långt bort i Sverige för?

Jag har förövrigt bestämt mig för att gå ut ikväll och öla med brors crew. oavsett om jag får gå dit själv, det gör detsamma. Har ju mer eller mindre tappar all kontakt med mänskligheten sen jag flyttade. Nu är det min tur. Jag blev även sugen på sannas idé om fredag och tänker nog följa med henne på äventyr på kvällen. Lär ju ändå bara vara ivägen om det ska snackas FN-tjofräs på fredag.

Annars börjar jag bli sjuk. Ont i huvudet, snuvig, halsont och ja, hela kittet. Men det tar jag hand om i helgen.

Jag har hittat den perfekta julklappen åt mig själv. hoho, ska bara hitta någon som älskar mig så mycket att denne tänker köpa den åt mig. :D En jacka som är lika snygg som den senaste skinnjackan jag köpte, fast denna för vinterbruk.

Nu ska jag sätta igång elementet som jag inte gjorde igår, klä på mig ännu mer, ta en kisspaus, dricka c-vitamin och komma igång och sy igen. Fast jag helst bara vill ha en kram.

--------------
16:51

image22

Det gjorde jag bra!

------------
18:21

Nu är det hög tid att plocka undan allt. Det ligger trådar och skinntygbitar överallt. Men nu har jag helt plötsligt en helt ny kjol och tre byxor! Ett par av byxorna ska jag modda om lite någon gång framöver med rött tyg. Haha, allt måste matcha med min rödsvarta jacka! :D
Jag har varit förjävla kreativ idag i alla fall! Och ikväll ska jag få träffa Kristoffers nya tjej! AAh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback