snyggaste plagget!

Jag kom precis underfund om en sak, och jag VET att det kommer att ske, trots att jag har berättat att jag inte tycker om Det. Men då drar jag bara direkt därifrån kan jag lova, (dvs om ingen annan bra människa räddar mig ur allt) om inte annat så kommer jag inte följa med igen.
Tonårsrevolt, fast lite försent!

Jag gick ut och promenerade igår kväll och stängde in mig i musik. Det var i princip helt dött, bortsett från ett fåtal löpare och knasiga människor. Så nu har jag promenerat två dagar i rad och idag var jag iväg på ett friskis och svettis pass med bästa läraren! Jävla go i den tanten! Dessutom var det nästan som om jag hade bränt ner musiken som spelades. Bög-magnus carlsson <3, mika och en ny version av "feeling good". Jag var så glad och snäll för en stund, och nu är jag mest arg igen.

oh, hämtade paket på posten med COOLASTE outfiten! Det är typ som en gammaldags badräkt. hm.. hur förklarar jag det här. Det är som ett par hotpants sitter ihop med ett halterneck-linne som har en krage. Känns lite 40- 50-tal, eller nåt. Den har en dragkedja framtill, och det är ett helvete att komma i den. En ljusrosa grej med vita prickar, men helball! Fast det blir en sommarplåtning av det.
Fick dessvärre ångest av den då den är i storlek 36 och satt astight. :/ 36 sitter aldrig tight annars!!
Jag vet inte riktigt vad jag ska ha på mig ikväll. Nu kanske jag har en anledning att damma av lite alternativa kläder om jag ska iväg och dricka bärs med nattis. :) Typ mina monsterkängor. Får se vad jag vågar ha på mig.

Tack för idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback