Money

Äntligen en bra reklam för att dra in pengar till drabbade barn i u-länder! Då syftar jag på Unicefs reklam där de har gjort om hela kaoset fast i sverige med svenska barn. Nej nu ska jag inte bli blödig.

Min infektion känns inte alls bra och jag har ont och då har jag ändå tryckt i mig hälften av all medicin som skall tas. Jag har inte råd med ny medicin. Fick ångest igår när jag insåg att jag måste hämta ut min twinrix och nya piller. Vilket kommer att kosta mig en förmögenhet jag inte ens har.

Idag ska jag posta ett vitt nätlinne och ett par svarta byxor som jag har haft i en evighet. (155 kr plus till mig) och så ska jag kolla vad frakten blir till åland, då får jag 100 kr till. Fan att ingen köper mina dreads. Som sagt, November månad är alltid ett helvete då alla ska spara pengar för julklappar. Men efter jul blir det kaos, för då har Alla helt plötsligt råd att beställa dreads.

Sanna var här igår kväll och åt middag med oss, vilket var kanontrevligt! Vi såg lite zombiefilm också. :) Nu väntar jag bara på en riktig zombieattack! Då ska jag fly till Ikea!

Nä, nu ska jag fixa till mig så att jag är helt klar innan jag börjar slå in paket och grejer.
Orkar inte stressa ihop allt snabbt sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback