KALLT!

det är kallt och jävligt i lägenheten idag. Fy satan, och jag sitter och lyssnar på min nya favoritlåt. Nej jag skäms för mycket för att berätta vilken. Fick den skickad via blåtand i lördags när jag var som mest kalasfull och började slå till på spriten. Det var dock ett helvete att lyckas hitta den på mobilen.
Idag har jag rivit ut alla kläder i hela lägenheten för att fota och sälja.

JAG SAKNAR CHAI! Han och Anton ska iväg på nån hardcore-spelning på stampen ikväll. Så jag lär ju inte få se honom förrän tolv, eller något. :/ På tisdagar går det visserligen mycket att se på tv, så underhålla mig själv kan jag nog allt göra.

På tal om att sälja, så fick jag upp priset på svarta tröjan med hål i från 70+ frakt till 110 kr med frakten inräknat. Yes! Tänkte att det var dags att kika in på mitt konto, och det börjar sakta men säkert stiga lite nu. 400 kr på kontot och en hundring kontant. Jag har Aldrig i hela mitt liv haft det så dåligt med pengar!

Ikväll ska jag äta fiskburgare. Jag har sån tur att det tillochmed finns sallad och gurka hemma! Happy! Det är lyx!

Bästa idag var de två varmduscharna jag tog!
Åh, jag kom precis på att kanske skulle ta och sätta på elementet! haha!

20:18

Jag grävde lite i garderoberna för att se om jag kunde hitta en ljusrosa tröja som har försvunnit språlöst. Istället hittade jag en hel hög med byxor som är snygga, men som vanligt sitter för slappt över låren. Så imorgon ska jag ha syjunta. Ska göra en kjol av ett par stora slitna carhartt-brallor också. <3 Hoppas bara att jag är lika på g imorrn som jag är idag, för det är ett helt projekt att dra fram symaskinen.
Dessutom hittade jag de vita byxorna som jag sydde upp till piratbrallor/trekvartsbyxor, eller vad de nu kallas i dagsläget. Jag gav upp efter ena byxbenet för att jag tyckte att jag var så värdelös, men nu i efterhand ser jag inga större fel för att vara upriktig mot mig själv.

Strax innan jul ska jag agera försökskanin vad det gäller hår. Så om några veckor kommer det ske en totalförändring, dock med löshår. Mer än så avslöjar jag inte. Spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback