Hår och grejer

Det rosa/svarta håret med dreads är färdigt nu och så fort det blir ljusare ska jag sätta igång och fota det och lägga ut till salu! Igår tog Chai med verktyg åt mig så att jag kan försöka mig på en ny variant av dreads, som jag först och främst ska göra åt mig själv. :P Plus ett nytt smycke till min septum som ser knas ut. Får se om jag vänjer mig.


image21


Blä, idag blir en lång och ensam dag, för chai kommer inte hem från jobber förrän efter nio. Men då hinner jag förmodligen och förhoppningsvis komma långt på nästa helhår med dreads. Jättekul... eller inte.

Jag har skickat in en bild som bidrag till en tävling där jag har Bestämt att jag åtminstone ska hamna bland de nominerade. Annars blir jag förbannad! Med tanke på hur fula de tidigare vinnarbidragen är, så ser jag det som ett slag under bältet om jag inte ens blir nominerad nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback