HAPPY! :D

Jag vaknade med världens bästa humör idag. Och jag vet varföör!
Fick till skönaste outfiten, så smink och tvätta håret var inte att prioritera. Men jag tänkte nog kladda på mig litegrann strax bara för att chai och jag för en gångs skull ska hitta på något ikväll. Mat och bio!
Jag tror förövrigt att det är första gången i världshistorien som jag ser en skräckis på bio, nu ikväll. :O Kul kul kul!

Jag började morgonen med att reta chai för att jag mådde så bra, sen satte jag mig vid helgonchatten och skrapade ihop en fanclub. haha.
 
När jag tröttnat lite kilade jag iväg till friskis och svettis för att träna Ki-balans. Tryckte i mig en banan och massa vatten för att jag var så rädd för att bli yr och svimma. Det brukar hjälpa.
Givande pass, trots att jag tvekade vad det gällde läraren. När jag var klar där inne så gick jag in i ringen centrum för att tröstköpa mig ett par tuttar. Haha. Onödigt och tråkigt att gå runt med komplex när det finns nödlösningar, som inte innebär plastikoperation. Feett nöjd! Nu mår jag bra igen.

Blah, jag har mått alldeles för bra idag! Trots att alla mina pengar är mer eller mindre slut snart. Vilket brukar vara mitt problem. Pål ringde mig nyss och det tog ett tag innan jag hajade vem det var. Men men, imorrn ska jag vakta hundet och jag är så glaad. :D sen ska jag och chai iväg på middag på kvällen, vilket jag hade glömt! Men det gick bra med hundvakteriet än då.
Hannah ringde också och lät som en robot i telefonen, så det blev inte mycket till snack, men det var trevligt den lilla stund som varade. :)

Jag är bara så glad glad glad, för första gången på så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback