ändrade planer



Jag fick någon lätt form av nackspärr efter träningen igår, vilket blev ganska plågsamt under biobesöket. Plus att vi såg en rysare, så jag kunde ju inte direkt sitta still med huvudet rakt fram. Under första hoppscenen höll jag på att kasta mig i famnen på killen åt fel håll. Skulle ju ha varit chai, men jag fick panik! Jag ville i princip bara därifrån och att filmen skulle ta slut för att det var så läskigt. Men bra var den, tycker jag.

Jag fick inte vakta mini-hundet idag för att pål blev sjuk. :( Jag hade verkligen sett fram emot det enormt mycket! Men jag dammsög lägenheten vid tio-tiden, vilket jag aldrig hade gjort om det inte var för att det skulle komma besök. Rent golv, men inte fan gör det mig lyckligare. (:

Väntar fortfarande på den förbannade jackan och antar att det kommer dröja längre än jag kunnat ana. Såg nyss i hennes gästbok att någon annan köpt en jacka av henne för två månader sedan som hon inte har fått. Suck.
Kan man aldrig lita på någon?

Whatever, tänkte försöka leta rätt på den nya externa hårddisken. Vet inte riktigt vart den har hamnat faktiskt. Datorn håller på att haverera, så det är dags att rädda de bilder som kan räddas.
Ja, roligare än så här verkar det ju inte bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback