Game over

Så fort man är tyst tror alla att det är något brutalt fel på en. Jag blir bara irriterad över att människor inte ger sig heller.
Jaja, hur som helst har min tystnad istället gått och vänt om till irritation. Så nu tänker jag vara sur och ledsen för mig själv. Precis som en tjej skulle ha gjort, och jag är ju en sådan tjej! Egentligen skulle jag behöva dra ut med brudarna, ha filmkväll med dem eller vad som helst. Det hade fått mig på humör igen.

Jäklar vad jag känner igen det här, och jag hatar det!
Imorrn ska jag iväg och jobba, kommer förmodligen vara för trött för det. Och jag känner att jag bara är ivägen här just nu. haha, jag är världens tråkigaste flickvän. Jag skulle lätt ha dragit iväg någonstans nu, om det inte hade varit för att jag ska upp tidigt imorrn. Kan inte heller äta som vanligt längre då jag förmodligen är alergisk mot något jag inte känner till och får så ont i magen att jag hellre skulle välja att skjuta mig själv i huvudet än att stå ut med det. Så ut och äta är ju inte heller någon idé för då blir det förmodligen bara som i tisdags när vi fick åka hem bara för att min mage fuckade sig. Jag måste anses vara den jävligt tråkiga flickvännen som bara vill dra hem med killen. Men det är ju för fan min mage det är fel på. Människor slutar ju tro på mig, alternativt tro att jag bara fejkar för att få folk att tycka synd om mig. Jag skulle göra PRECIS vad som helst för att få tillbaka en bra mage igen. Förmodligen är det väl jag som trashade mitt matsmältningssystem för, så jag har väl bara mig själv att skylla.

Och förövrigt behöver jag inte fler dryga kommentarer här av folk.
Så fort jag har fått tag på en vanlig hederlig skrivbok som INTE kostar 119 spänn, så är det slut på sånt här tjafs.

Kommentarer
Postat av: Vik

Trisst om du slutar skriva =/

2007-01-29 @ 15:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback