Mycket och inget

Det har visat sig bli ett par ganska slöa dagar nu under mellandagarna. Men det var väl trevligt, I guess. I förrgår var vi ute en väldigt kort stund på mellandagsrean och jag köpte mig en klänning som visade sig sitta helt cp, så jag ska lämna tillbaka den idag. Sen när vi ändå var igång köpte jag tio par strumpor (jag hatar att köpa strumpor!)
Fick träffa tobbis nya tjej, hon var trevlig minsann. Det efterlängtade biobesöket och filmen "förtrollad" blev av samma dag och den var Minst lika bra som väntat! Löjligt rolig!
När vi kom hem såg vi Dinotopia, en fyra timmar lång film med dinosaurier.. det kunde liksom inte bli dåligt!

Igår bar vi av till Aquaria och det var litegrann utav en besvikelse tyvärr, just för att stället var så grymt litet. Jag hade förväntat mig en rejäl rundtur, men icke. Skönt att komma ut lite i alla fall. På kvällen blev det middag på BO's med säl, em och en Björn. Köttbullar! Jag var så besviken över att det smakade för lite vitlök, men när vi kom hem höll jag på att ta död - inte bara på chai, utan även mig själv med min andedräkt. Jag fattar inte hur det gick till. Det stank ren vitlök bara.

Idag är jag lika mätt som jag var igår, men mixade ner lite frukt och satte i mig, bara för att få i mig någon energi.
Jag fick syn på en auktion med en tavla med motivet av en dreglande Alien som jag satte klorna i idag! Snart är den min! Så strax ska jag in till stan, lämna tillbaka klänningen jag köpte samt köpa en present åt chais bror.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback