KTH

ja de e knas!
Det blev en väldigt spontan supa-till-kväll igår/natt. Jag kanske ska ta allt från första början. Nåväl.

När dagen var slut tutade jag iväg till tunnelbanan som bara bestod av meck och krångel, så det fick bli bussen, som faktiskt stannar utanför chai och mig. Men nu skulle jag ner vidare mot ringen och köpa julklappspapper och snöre. Det var riktigt kallt ute, så där så det bet i fingrarna, och det gjorde inte saken roligare när sanna ringde och jag fick ta av mig vantarna. :P Hon försökte få med mig på kvällens KTH-partaj, vilket lät lite småroligt, men jag var så trött.
Jag smet in på konsum en sväng för att ragga material inför julafton. Hoh. :) Det blir så jävla bra.

Fick ringa ett samtal till Nordea för att försöka luska fram vart jag har fått lönen ifrån. Jo, jag fick in en lön på mitt konto igår som inte är från dagiset och det finns ingen avsändare. Så jag vet inte vad jag ska göra om jag ska vara ärlig.
Sen kom chai hem och vi käkade hemmalagade hamburgare. Mums!

Jag funderade lite mer över hur jag skulle göra med kvällen, men det slutade med att jag kilade över till Sanna ändå. Vi förade på captain morgan, kanel och lime. Vid tio-snåret drog vi till KTH och festen var större än vad någon av oss kunnat gissa. Jävla fitt-kö säger jag bara.


Jag får skriva mer sen för nu är jag så bakis att jag tror att jag måste spy.
God jul.

--------------
13:35

UFF! Jag är verkligen HELT slut! Min baksmälla började ge sig så fort jag såg till att få i mig lite frukost bestående av vörtbröd med världens godaste ost, som är så fet så man blir vad man äter. Jag ska berätta klart om gårdagen nu.
Vi köade i evigheter och trängdes så att vi krossades och alla fick väl en känsla av roskilde. Men när vi äntligen kom in hängde vi in jackorna, slängde i oss en shot och en öl och begav oss ut på dansgolvet och skakade loss. Tråkigt nog var det världens tråkigaste partymusik på Alla dansgolv. Inte ens dansvänligt över huvudtaget egentligen. Men det fick gå an än då. Det var ju trots allt billig öl.

Jag var bara intresserad av sällskaper jag kom dit med och såg alltså inte alla miljarder killar som försökte få min uppmärksamhet, förutom en som så jävla uppenbart förföljde mig på dansgolvet. Sanna räddade mig genom att hoppa på dem och säga att jag är förlovad. En av dem gav inte upp trots att jag var råotrevlig, kort och vände mig med ryggen emot honom hela tiden. Sanna sa även till honom att jag är upptagen och förlovad och hans svar blev "jaha, och? och varför pratar jag med dig? jag raggar ju på din kompis!" Jävla blockmongon det fanns överallt!
Vi kissade, dansade, kissade, dansade och så höll det på. haha. Fasen vad all toanödighet förstör en kväll.

Men det var trevligt tack vare sällskapet!
Jag tror att vi drog hemåt vid tvåtiden. Väl hemma försökte jag äta en smörgås utan att väcka chai, så jag tog med mig den in på toaletten. haha.
Jag mår helt okej idag ändå, känner mig ganska trött för att jag sov sex timmar dock.

Idag har jag varit i söderhallarna och köpt en hel del tysk rököl, vilket fick många karlar att vända sig om och höja på ögonbrynen. Tja, det är ju inte jag som ska dricka dem. Sen begav jag mig av för att hitta årets julgran i minisize. Den fann jag på medborgarplatsen och den har kruka också! Då slipper jag välta den som förra årets.
Nu känner jag mig helt supernöjd, jag har ju min gran trots allt! Den gamla gubben som sålde den till mig var så rar och hjälpte mig att hitta en enorm påse så den skulle bli lättare att bära. Men det var ändå ett helvete att få hem en halvliten gran i kruka med jord samt en överfylld påse rököl i andra handen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback