JOBB

Jag har fått jobb.

Jag har sytt in cyberkorsetten idag, så nu ska den sitta bättre. Så idag måste jag kila iväg till Nathalie under dagen någon gång och lämna kläder samt hämta nycklar till hennes lägenhet inför lördagen.
Igår kom nathalie förbi och sydde om en lackkjol och lite annat. Sanna var också här och drack te och provade lite kläder. Flätade in chais hår under en timme igår.. det gick så sjukt fort och blev kanonbra!

Nu ska jag komma på hur man smidigast skickar plasttyg via post. Bleh! Jobbigt projekt.


Snart min nya pressbild här och där,
i brist på annat.
image26

--------------
22:27

Det blev i princip bara stress av dagen och ingen lugn och ro. Jag kan liksom inte slappna av och bara njuta.
WHY DOES IT RAAAIN!? (Bara för det var jag tvungen att lyssna på darin) På tal om musik så har jag kikat igenom gamla spice girls videos idag efter att ha sett den allra senaste på tv idag. Jag blev så arg och förkrossad över att de inte ser likadana ut längre! Okej okej, det var tio år sen sist iofs. Men mel B har rakt hår (?) och Geri är typ anorektisk efter att ha haft värsta kurvorna! Jag sägert; WHY DOES IT RAIN!?

Jag följde med chai och fredrik upp till biskoppen, käkade mat och drack en öl. Kristofer dök upp sen senare också. Han ville förövrigt måla av en bild på mig någon gång! Värsta grejen, det har jag alltid velat att någon ska göra. Men jag ville ju inte vara töntig och hoppa runt av glädje :D
Jag blev trött ganska tidigt och bestämde mig för att röra mig hemåt och vara för mig själv för en stund. Som om jag inte är det annars? Nej, i själva verket vill jag inte vara ensam, men jag skulle klara mig med ett fungerande msn. Nu är ju inte fallet så. Istället har jag raggat fram gamla 80-tals godingar som är som socker för öron och själ. Fantastiskt dåliga videos också, men det tillhör ju kittet!

David Bowie är mannen!!

Imorgon ska jag "jobba" på globen. Ska vara där vid tio på förmiddagen. Det var väl lika bra att jag bokade in det, för chai fick ändå för sig att han ska hoppa in och jobba på east street imorrn.

:/ jag behöver mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback