FÖR mycket!

Stress hela dagen igår! GAHD! Först in till stan för att luncha med mam och hämta lite tyger och grejer, sen klockan ett skulle jag möta nathalie som inte dök upp, så jag strosade upp till flirt fashion. Kikade runt på stayups och inväntade nathalie. Jag fick beslutsångest över klädseln på lördag. Nu stod jag och valde mellan sjuksköterskeoutfit och lackoutfit. Så jag köpte två par stayups som matchar vardera outfit. :P Sen köpte vi nytt löshår åt ronnie innan vi drog hem till mig för att lämna kläder. Det slutade med att Nathalie ville prova hela min garderob. hah.
 
Slutligen kom vi därifrån och gick hem till henne för att dreadda. Blev onekligen en ny erfarenhet att jobba med hår bland katter som envisas med att leka med löshåret. Provade en helt ny typ av löshår som funkade riktigt bra! Nu har jag äntligen fått in snitsen på att göra en ny ty av singelended.
Nu är jag rånyfiken på hur ronnies hår ser ut!

Sen fick jag rusa till pendeltåget för att möta jäni. Vi tog en tripp in på food market i huddinge centrum där jag hittade fantastiskt fina bordsunderlägg som jag köpte för 10 kr styck! Vi rullade hem till jäni och gav oss an på kartongen med enormt mycket kläder! Vi hann plåta det mesta av kläderna under kvällen och jag fick ett par jeans jag. :) Därefter kilade jag hem till chai och var väl hemma vid kvart i tio eller så.


Idag ska jag posta paket, hämta ett paket som jag hoppas är BH:arna! Få tag på vitt tomteludd-tyg :S köpa snoddar och sen till east street för att få syråd av anka.
Nu måste jag nog komma igång. Känner mig stressad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback