escape

Jag hade en trevlig dag igår. Kom på hur jag ska bära mig åt för att tillverka två nya typer av dreads som ser skapligt bra ut dessutom. Sen kilade jag över till Nathalie, pratade, åt lunch och diskuterade bilderna jag ska ta. Hon är en av de mest fantastiska människor jag någonsin träffat. Hon är ärlig och rar rakt igenom. Så efter igår börjar jag äntligen kunna släppa helgens händelse.
Igår köpte chai med sig transformers hem. Trevligt trevligt.

Hoppas på tvättid idag, ska blondera håret, sälja ett plagg, göra lite dreads och sen ut ikväll.
Varför ska tjejer bara råka ut för jävla idioter till män vart vi än går? Aldrig är det några trevliga killar som kan stanna till och vilja umgås som en vän. Killar däremot har det inte alls svårt att ragga upp tjejpolare. Just för att även trevliga tjejer skiter fullständigt i om killar är upptagna eller ej. De killar som man tror är trevliga är bara ute efter att knulla i slutändan ändå och det tar inte lång tid innan de erkänner det.

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra av allt idag.. saker känns inte bra. Som vanligt? Eller snarare att jag har känt mig illamående och äcklad sen efter helgen. Även om det känns bättre, så är det inte bra än.
Jag kan liksom inte låtsas att jag mår bra efter att någon har tryckt upp mig mot en vägg och tagit på mig mot min vilja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback