En tisdag

Jag hade en sån sjuk dröm. Markus blev överkörd av ett tåg och fick armen kapad, mamma vad sjuk och höll på att dö, och jag försökte bara få tag på hjälp.
hm.. Det måste ju vara för att jag såg en zombierulle i förrgår. :D

Jag är helt såld på Mandylon. Hoppas att de är lika bra live!
Nu längtar jag till imorgon.

Förövrigt så jagar jag som en idiot efter tv-jobb. Men jag har ju ett alldeles för utmärkande utseende. Och tro det eller ej så var det hundra gånger lättare att få jobb med mitt röda hår. Jag får inte ihop det. Förmodligen gjorde jag världen lycklig med mitt färgglada hår. Annars skulle jag nog aldrig ha fått rollen i "vägra vardagen".
 
Planen idag är att jag ska försöka mig på att göra en ny typ av dreads åt mig själv, och sedan åka till Nathalie klockan 13.00 för att fota och äta lunch. :)
Om allt går vägen så blonderar jag håret imorrn med tränsen kvar i håret och flätar in dreadsen på torsdag. Dock så är jag lite velig och kan inte bestämma mig för om jag valde fel nyans. Men nu får det bli så här, jag vet iofs inte ens om jag kommer att lyckas ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback