Sthlm Inkbash

Sov riktigt dåligt inatt, vaknade till och från genomsvettig av dåliga drömmar. Så imorse steg jag upp med en dålig känsla i magen, samt magont. Försov mig 50 minuter från tvättiden. Inte för att jag hade mycket att tvätta, men ändå. Räcker nog med de två tvättmaskinerna som är igång nu.
Har slarvat med snacks i två dagar nu. Blir inget i helgen nu bara för det. Nothing.
Blaargh, gör mig glad. Jag bara förstör. Är så orolig, så det är nog därför jag har ont i magen.

Klockan tre ska jag ut till mässan idag och jobba ett tag med Ronny och Markus, eller mja, jag ska ju jobba till ett i natt. Men chai och Annika kommer först vid halv sju-sju. Imorrn jobbar jag i studion och sen på mässan. Och chai ska iväg och latja på Bröderna Olssons. Hoppas han inte har planerat att komma hem svinfull bara. haha

Idag vill jag ha en snygg-dag, men det går ju aldrig när man planerar, haha.

------------
02:25

Blev en bra dag idag trots allt. Lämnade först tillbaka en massa hyrfilm och var osäker på vad som var vårat och vad som var lånat, men jag tog med mig rätt tack och lov. Därefter traskade jag till Münchenbryggeriet, och det var ju inte särskilt mycket svårare än att följa efter alternativa människor. haha. Rätt kom jag, och Markus ringde jag och blev insläppt. Har ju aldrig varit där inne och det var verkligen helt annorlunda än vad jag kunnat föreställa mig. Jobbade tre och framåt med Markus, Ronnie, Paul och nån till.. jisses, jag har glömt hans namn! Pinsamt! Hur som haver så var det rätt lugnt och jag var nog lite nervös av någon jäkla anledning. Tror att det var inför skötselråden som jag aldrig har dragit förut. Men jag vet ju att jag kan berätta när någon kompis eller främling frågar mig hur man tar hand om en piercing.
Första skötselrådet någonsin, drog jag idag. Blidde en tutte! I övrigt var folk ganska onyktra, eller lyssnade inte, samt att satkärringen som ska presenterade framträdanden gnällde i mikrofonen hela jävla tiden! Så man hörde ju knappt vad man tänkte.
Alla frågor jag fick var tack och lov sådana som jag kunde besvara, så jag kände mig inte riktigt som en looser. Sedan att Markus berömde mig för mitt arbete gjorde mig ännu mer nöjd! Man vet ju aldrig vad den karln tänker. :P
Var helt slut i kroppen av värmen och för att jag inte ätit, så runt nio-tiden käkade jag mitt första mål mat, på donken, tyvärr, med killen jag inte minns vad han heter. gaah!

Vi höll på till ett i natt som sagt och de andra drog vidare till studion för att göra rent tänger och städa studion inför imorn. Så jag promenderade hem på söder med Farbror Ronnie. Väl hemma ställde jag mig naken som ett mongo och började diska. Klarade inte av tonfisklukten längre, samt att jag behövde varva ner. Tog även en efterlängtad dusch! Nu däremot ska jag försöka göra ett försök till att sova, och jag är nästan helt säker på att det kommer gå vägen!

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback