När det tar slut

Igår fick jag reda på att min lillebror och hans flickvän har gjort slut. Vet inte vem av dem som bröt upp, men jag blir så besviken! Typ världens bästa tjej och de verkade ju funka bra ihop.
Jag hatar när förhållanden tar slut, då inser man hur skört allt är. Börjar man ta allt för givet utan att inse det?

Chai kom hem typ kvart i elva igår kväll och hela dagen rann iväg av att jag bara kände mig ensam. I och med att de har varit igång hela helgen under mässan så öppnar de studion vid två idag. Så chai stannade hemma till strax innan tolv, vilket var skönt. Jag vill inte att vi tappar bort varandra.

Jag mår fortfarande illa, så det är förmodligen baksmälla dag nummer två. Det är inte rättvist! Jag dricker iofs väldigt sällan numera, tog en öl innan tiger lillys, och innan dess har jag inte druckit sen chais födelsedag för en månad sedan. Jag är lite rädd för att dricka, just för att jag inte hanterar känslor då. Eller snarare att känslor blir tio gånger starkare.

Ikväll ska jag och Em iväg och kika på fråga olle. Hon hade två biljetter till publiken, så jag ska haka på. Kan nog bli kul, så länge jag inte mår illa. Jag skulle vilja göra lägenheten fin idag tills chai kommer hem, för jag lär ju komma hem bra mycket senare. Om jag lägger på ett kol och gör allt ordentligt denna gång så ska det väl gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback