Karatefylla

Jag mår skitdåligt efter igår, är helt fruktansvärt bakis. Har precis lyckats få i mig mannagrynsgröt, för det blev jag sugen på. Jag har väldigt svårt att fokusera, samt minnas dagen igår. Men jag ska göra ett försök.

Vid halv ett var jag framme i studion. Jag tog mest hand om papper och några skötselråd. Var i alla fall ganska dött trots att det var lönehelg. Killen som levererar afficher kom med världens bästa nyheter! Muse ska spela i oktober!
Dit ska jag! De kommer ju nästan aldrig till sverige numera känns det som.
Jan dök upp också, vilket jag knappt märkte först. :P Kul att träffa honom igen. Lagom till stängning kom även Em. Vi alla gick över till Jonas på fiket och käkade middag. Mm.. deras lasagne är galet god! Jag sjöng lite "det ska va reggie på sommarn" för Jonas, roligt!

När vi skulle dra vidare till mässan var det en plats för lite i taxin, så Jan fick ta tuben till münchenbryggeriet, vilket jag fick lite dåligt samvete över. Det var mycket folk på mässan och lika rörigt som i fredags. Jag kände mig mer ivägen än till någon nytta ibland. Kunde ju inte riktigt underhålla Em och Jan under tiden, och de verkade ha ganska tråkigt. Jag orkar inte ens skriva ner allt som hände.
En kille från östra strålade när han såg mig och kom fram och pratade. Han gick i årskursen under, och jag minns knappt om jag pratat med honom förr. Jag är en sån dålig människa! Men det var trevligt att se någon så glad. :) Och jag fattar inte att han kände igen mig ens när jag har bytt frilla helt och hållet.

Vid halv tio drog jag, chai och danne till bröderna olssons. Chai spelade skivor som vanligt och jag och danne kacklade som hönor, precis som vanligt. Peta i näsan-bilderna fick vi också med.. precis som vanligt. Det som skilde sig åt lite från de andra gångerna var väl att man inte kände igen en kotte där. Kalasfull blev jag och blev stenhårt raggad på av en tjock brud som var 41 år. Hon försökte pussa på mig överallt där hon kom åt, vilket var obehagligt!  När allt var slut tog vi en taxi till trädgårn. Har aldrig varit där förr. Chai kände uppenbarligen alla där, så det var inget problem för mig att komma in, trots att jag var skitfull. Minns att jag blev arg på chai över någonting om att han tog på en tjejs bröst. Efter att jag frågat honom vad fan han höll på med så visade det sig att hon hade något kroppsskydd under för att hon var väktare. Jag vettefan, det var dimmigt och jag var alldeles för full.

Har lite småminnen här och där. Dansade en del till kontig musik med danne och chai ville inte vara med. Minns även att en vakt pratade om att köpa en brödrost nånting? Jag funderade över att det är ett under att man inte pissar på sig när det är sådana köer till toaletter. Sen fann jag även en hel del konstiga bilder på kameran. Det är alltid den läskigaste biten när man vaknar morgonen efter stenhård fylla. Nu var det jävligt många bilder på mig och chai när vi hånglade. :P
Vid tre när allt stängdes ner tog vi en taxi hem har jag för mig? Vi hämtade butcher, the dog och gick sedan vidare hem till oss. Sen kan jag säga att det var helt svart. Jag däckade.

När jag vaknade idag låg jag i sängen i alla fall, i bara ett linne och trosor. Sjukt att jag inte ens vaknade när chai klädde av mig.
Har som sagt mått asdåligt idag, och chai drog till mässan senare än tänkt för att han heller inte var på topp. Kan knappt äta för att jag mår så illa. Nu vill jag ha hem chai, för jag har ingen som helst lust att ligga kvar i sängen ensam.

image7

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback