Intervju

Hu! Nu har jag inte ont i magen längre. Jag kanske ska ta allt från början. (och nu fick jag allt att låta skitspännande)
Jag steg upp och började strosa runt, så långt jag kunde på 30 kvadratmeter, vilket var tråkigt, så jag tog en dusch. När jag väl klätt på mig så ringde hemtelefonen och det var nog en ren tur att jag svarade, för det är sällan jag gör det på morgonkvisten. Tommy var nämligen på väg upp och ville ringa och varna så att jag inte stod naken i köket eller nåt. Vilket jag nästan alltid är, haha. Han verkade mest ha allmänt tråkigt och bögen han skulle träffa var nån helt annan stans. Samtidigt försökte jag göra mig iordning, samt laga lunch åt chai som strax skulle komma hem.
Bögen ringde och Tommy försvann, jag förstår inte att han och chai inte krockade med varandra i trappuppgången! Men de hade tydligen inte sett varandra, trots att tommy gick strax innan chai kom innanför dörren.

Hur som haver, jag plockade ihop mina saker medan chai käkade och sen var det bara att dra iväg. Kände mig helt oplanerad, alla nummer hade jag slarvat bort, var osäker på hur jag skulle hitta, samt var i princip pengalös på mobilen. Smart.

Men jag tog mig fram och kom nästan 20 minuter för tidigt. Blergh. Det var nog med en skräckblandad förtjusning som jag steg in i i lokalerna. Det var nästan ganska exakt tre år sedan jag var där sist med sara. Jag berättade att jag praktiserat där och det var bara en av dem som minns mig efter att hon fått tänka lite. Mannen som sagt att hans döttrar aldrig skulle få se ut som jag borrade in blicken som om han skulle kunna käka upp mig i en munsbit.  haha, det är nog ingen idé att vara rädd längre. Allt var sig likt, personalen hade sina gamla platser vid datorerna, det var H&M-kläder överallt som skulle fotas osv.
Vi satte oss ner i köket och pratade lite, men det fanns inte så mycket de kunde berätta i och med att jag varit där förut. Vilket de visserligen verkade se som ett gott tecken. Visade några foton och så där.
Så nu ska jag komma tillbaka på måndag 9.15 och provjobba en dag för att se hur jag passar in i gruppen.
Hur är man trevlig utan att slicka röv? Jag VILL VILL VILL ha jobbet! Så nu gäller det väl bara att hålla tummarna.

Var förbi taj mahal en sväng och köpte svarta microringar och kräks redan av tanken på att börja jobba för dem, så jag bangar det helt. På vägen hem köpte jag Risifrutti drink it och den var ingen höjdare!
15.55 går mitt tåg mot östra gymnsiet. Woho!

Det här är gårdagens kreation när jag hade allt för tråkigt, eller nä, jag hade ju inte tråkigt.

image8
15:12
Både Hannah och Sanna reagerade på att jag har blivit mycket smalare, vilket förvånade mig lite. Jag har ju börjat dra i mig mat igen sen kryssningen för två veckor sedan. Mitt lår är som Hannahs vad när de mätte mig. Det skrämde även mig med tanke på att hon inte har stora vader. Skulle ändå vara spännande att väga sig, men jag har som sagt ingen våg.
När jag kommer hem igen från gamla skolan ska jag och chai köpa hem fett från donken och hyra film.. det är ju trots allt macdonalds-torsdag. :D

19:49
Nu har jag varit förbi en sväng på gymnasiet, och givetvis gick det inte som jag tänkt. Sist jag loggade in på mitt användarkonto på skoldatorerna så var jag tvungen att byta lösenord, nu vet jag inte vad jag bytte till. Inget av de jag brukar ha fungerade över huvudtaget! Klantigt värre. Så den enda lösningen nu att rädda allt material är nog att kontakta datateknikern eller vad fasen man ska kalla honom. Vilket projekt det blev nu.
Kul att träffa sara igen. De få lärare vi träffade var glada över att se oss. :) Sen började skolan stängas ner så jag gjorde sällskap hem med två lärare. Marcus och Anna? o.O Det är pinsamt att jag har blivit så dålig på att komma ihåg namn!  Åååh, han har skaffat en liten vovve som heter gizmo! Det är helt underbart, jag vill också ha en gizmo!
Jag insåg att jag skulle vara tillbaka i stan innan 18.00, så jag kilade över till studion för att möta upp prutten.
Vi käkade på donken (och jag åt så att magen svällde till dubbelt) och gick därefter iväg för att hyra film. Blev "Parfymen" någon parfymmördare... hm. tja. Köptes även en del film. Och jag bara HATAR killen i kassan som ska impa utav bara helvete så fort vi kommer dit! trycka hårt på knapparna på kassan och flyga med armarna efter varje knapp. Det är ju bara inför oss som han håller på så där!

Jag insåg nu att det är imorrn som jag ska iväg och plåtas, vilket gjorde mig fantastiskt nervös! Långt bort åt helvete och jag vet knappt vad jag vill ha för bilder! Måste försöka få med Em.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback