Ingenting

Nu har ett par styckna hittat min blogg såg jag på statistiken. Skithål! Aldrig får man ha något ifred, så snart får jag väl göra en ny blogg.

Det var för kallt för att vistas utomhus idag kände jag och då hade jag ändå dubbla långärmade tröjor och tjocka jeans. Tråkigt. Tobias var förbi en sväng, så han åkte på ett förhör angående Melinda. Sen visade jag honom vägen till sin idrottshall och han har ju sämre lokalsinne än jag verkar det som. Vi hittade Daniel på vägen, som har gått i Elias klass och de skulle tydligen ha lektionen tillsammans, så jag lämnade dem att hitta sista biten själva. Och nu är det minst lika kallt här inomhus.

Igår städade jag hela lägenheten, inklusive badrummet. Dammsög och blöttorkade också. Tänkte försöka hålla det så här nu. Köpte även tre skitstora blommor åt chai som stinker .:P Var ju inte direkt meningen att de skulle lukta så starkt.

Igår var jag och Em iväg för att sitta i publiken till Fråga olle, vilket blev skitkul! Inspelningen rullade på utan några som helst omtagningar! Det är så det ska vara för att det ska bli kul. Har inte blvit några statistjobb eller större, på ett tag, vilket jag saknar. Det kommer väl.

Nu vet jag inte vad jag ska göra när jag inte ens kan sitta hemma och ha ångest över att det är stökigt här hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback