För mycket snack och lite verkstad

Here we go again...
Det var verkligen inte igår, men nu tänkte jag plocka fram bloggen och damma av den lite, så får vi se. Men det vet vi ju hur det brukar gå. För mycket snack och lite verkstad.
För tillfället känns det som att jag har mycket under kontroll, men jag är precis på gränsen till att misslyckas vad det gäller det mesta. Jobbet som Nästan är mitt, komplex som nästan har lett mig till vad jag är nöjd med and so on. Jag är ju så nära! Jobbet skulle passa mig perfekt; få arbeta med löshår och fotografering, pula med datorer och beställningar, samt en fast lön. Det är allt jag behöver just nu. Tja, iofs vem behöver inte pengar? Nä, men jag börjar bli galet less av att inte vara till någon nytta och jag kan samtidigt inte fortsätta att livnära mig på sketna syntetdreads. För mycket jobb för den lilla summan.

Förövrigt så var jag iväg till Taj mahal idag för att köpa löshår till mig och min man. Fanns bara vitt som jag ska ha, och den svarta var slut. Har börjat pula ihop mina dreads nu och gjort dem galet snyggt med tillbehör. Lägger säkert upp en bild när allt är färdigt. Tanken är att både mitt hår och chais ska vara färdigt till tatto-mässan den 24-26 augusti denna månad. Jag ska hjälpa till och jobba litegranna för East street body piercing. REKLAM.
Det ska bli kul i alla fall. :)

Snart kommer chai hem från jobbet med pizza i högsta hugg... ja, han lyckades övertala mig att käka pizza på en måndag. Det är ju emot mina regler som jagt styrt upp för mig själv. Tanken var väl att vi båda två skulle skärpa oss och bara käka onyttigt på lördagar och söndagar. Nåja, jag får ta hand om det imorrn. Tog en långpromenad idag, vilket fick mig att känna mig lite nöjd åtminstone. Får ju inte bege mig ut och träna ordentligt förrän den jävla förkylningen har lossnat ordentligt.

Nå nå, det blir nog bra / JP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback