Dröm

Det kändes så himla konstigt att drömma om en människa som jag bara har träffat typ en gång och umgåts med under en dag och tidigare bara småväxlat ord över internet. Jag tycker hon är stencool! Drömde att jag fick sova över hos henne för att jag inte kunde ta mig hem, så vi började supa ett tag. Nu när jag vaknade saknar jag henne. Haha. Helt stört.
Känner även att jag måste resa ner till Göteborg någon gång, jag saknar staden. :)

Det har hänt massor den senaste tiden som har gjort att jag inte har hunnit skriva av mig. Dels estlandsresan, och dels Tiger Lilly på södra teatern, som var asballt. Teater med konstig musik. Lööv it. :D Sen har det ju bara varit att köra på och tillverka dreads, som nu är nästan färdigt. Igår flätade jag in dreadsen på Chai, vilket jag tyckte blev riktigt snyggt. Ikväll är det min tur, har tio dreads kvar att göra, samt att jag ska blondera utväxten.

Blev plåtad av Christoffer Wallstenius i måndags i en studio två minuter från våran lägenhet. Praktiskt. Och bilderna blev jag riktigt nöjd med. :)



image4

13:30
Ytterligare en fotograf har kontaktat mig med ett jobb som förhoppningsvis äger rum nästa vecka. Denna gång med något skämtsamt tema som det ser ut. Det börjar arta sig. :)
Och än så länge är jag för skev för att orka ta tag i dagen och göra nytta. Har städat köket i alla fall. Fast nu borde jag verkligen bege mig av och leta efter blekningsmedel.

17:39
Senast idag satt jag och ojade mig över att jag inte gör några som helst framsteg inom photoshop längre, vilket inte ger mig någon lust att pula vidare med bilder. Men nu gjorde jag framsteg minsann! Lärde mig att göra en spegling, så nu kan jag få golvet under modellen att se ut som glas med en gnutta spegling i. Jaja, nu sitter du och tänker att "det är väl inte så svårt" och det kan jag hålla med om. Det handlar ju bara om att komma på hur fasen man får till alla effekter. Men jag är superglad i alla fall!

Håret är blonderat och silvershampoot biter som ett mongo och ger mest ett fläckigt resultat.
Förövigt, den 31:a denna månad är den nya plåtningen planerad. Kul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback