vuxet

Jag gör verkligen allt för att få slippa göra nytta just nu.  usch för att vara nyttig. :) Jag vill kramas!

I eftermiddag kommer Robin hit. :D wehoi.

njä, annars hade jag nog inte mycket att säga. Förutom att jag ska pierca mig nu i veckan. Yes :D Trots att jag inte riktigt har pengarna. Men Nu vill jag göra det, och då ska det bli av!
Sen är det kameran som gäller. Ska försöka kolla upp objektiv som jag vill ha och så. Så kan jag faktiskt beställa en nu i veckan. Det går framåt.

Jag ska vara vuxen och gå på föräldrarmöte om nån vecka. Så tror de att min lillasyster har en vääldigt ung mamma. haha. Nej, usch, jag ska inte ha barn än på ett tag. Jag är ju bara barnet själv!
Jag är fruktansvärt sugen på öl och trevligt sällskap och Snus. Varje gång jag är snussugen så snusar jag inte, det ska ni veta! Men just öl kopplas så lätt till snus. mumma.

nu får det vara nog. Prr. . jisses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback