vet inte

Saker är tunga, och det går fruktansvärt långsamt fram. På jättebra humör till och från, andra sekunder ångrar jag nästan att jag vaknade på morgonen. Eller nej, jag överdriver, det är mest bara det att något inte känns bra i magen.
Jag hatar att sova.

När man har en tandborste hemma hos någon, då vet man att man kan känna sig som hemma! Det har jag kommit underfund om. Så man borde ju lätt släpa runt på tjugo tandborstar och lämna hemma hos alla man hälsar på. :D

När jag kom hem efter att ha postat ett paket idag hittade jag två skivor på posten, till mig! Fitthelvete vad fort det gick och jag behövde dem verkligen.
Antony and the johnsons.

Jag har ingen mataptit tack vare mitt humör och sånt. Usch, jag börjar bli för tunn. Jag behöver trygghet och kärlek. Och jag känner mig jättetöntig, men det är det värt. Blir så jävla deppig när jag inte har ätit.
Nej nu ska jag ringa min Kikaka och tvinga honom att äta pizza med mig. :D hejja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback